Lyxigsöndag





Idag har jag och älskling haft en riktigt lyxig söndag, eller vi dona och fixa lite själva imorse : )
Bytte lakan, plockade undan lite och så. Sen kom M & P och lämnade min älskade päls! löööve till den!
i vilket fall började hon diska och fixa med mina blommor. Söt mami! 

sen har vi varit borta hos eriks far och blivit bjudna på mat och sjukt god paj! om ni inte märkt det har jag en stor passion till nötter och frön i alla dess former.  ska haffa receptet hade jag tänkt! perfekt sötma hade den med! yammi.

nu har vi kommit hem från en mysig kvällspromenad. väl behövlig! vi gör sällan sånt nu förtiden!  skärpning.
ska lägga mig och läsa lite nu, har verkligen sprängande huvudvärk.  har haft det hela veckan.  något som har en fungernade tips hur man blir av med det? alvedon hjälper inte för fem öre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0