mitt i veckan





Kolla vad som kom i brevlådan idag! leopart it is! Tycker det är roligare att byta lite oftare än att ha samma all the time. Kostar ju inte så många kronor så, håller dock stenhårt fast vid djurmönstret. Bra trend!

sitter och äter upp eriks lunchlåda nu som han lämnade kvar hemma!  Slapp jag stå och laga något nu, tänkte göra kålsoppa ikväll! fick ett recept av Sanny innan så ska vidga mina vyer tänkte jag.
Träning teoriplugg och körlektion är DONE for today. bara öva med daddy som står på tur snart! hade egentligen tänkt att dra upp till GBG på espresso house invigning med Sara och Jenny men tiden räcker inte till eftersom vi ska åka upp innan fyra. Nu skulle man haft körkort alltså! ;)   Kommer fler gånger hoppas jag!

Fin sista bild va? en liten kvälls suprise till min darling! Extra gött med hallon på toppen! MUMS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0