Saris

Min lediga dag har spenderats på bästa sätt med fina vänner! (:

Tränade först med emma! Lagade lunch till mig och sambon. Därav den tråkiga bilden. Men min tomatsoppa! Blev så god även om jag gjorde utan recept, här snackar vi kockskills.

Sen åkte jag till stan och träffade emelie på e house och fick även besök av giza och cathrin. Vi satt till och med så länge så att k, jonna och sannis kom!

Ska visa er min snygga tröja jag fick köpt idag! Men så otrolig svårt att ta kort på den när bilden inte ger den rättvisa.

Och till sist har jag ikväll myst med sara till ostar, kex, juldumle och massa annat gottit! Inte aproligt inlägg idag men ni får nöja er med det.

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Saris

Oh my gosh den ser ju helt sjuuuukt god ut!!!!! ^^

2011-11-29 @ 21:07:55
URL: http://hjalmen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0