små myror

Godkväll : )

Mitt sällskap gick precis så tänkte slänga ihop ett inlägg åt er. Nina har varit här och sällskapat mig medans jag dansat runt som en tok. Snacka om myror i brallan!  känns som jag suttit still hela dagen. trafikskolan och övningsköra och sen fika med bästaste Sanny. så mysigt!

så jag har slängt ihop en lunch till imorgon. köttfärspaj it is! sen har jag rostat lite frön och mandlar till min fil 2morrow. Hört att detta ska vara en smakupplevelse till max! tomorrow i now ;)

Fattar seriöst inte varför jag har så ont i rumpan idag. Jag har ändå tränat imorse..  Får väl dra ett gymppass i vardagsrummet igen. byeee


mysig bild från igår innan våran kvällspromenix! måste erkänna att hösten är ganska mysig när man får klä sig såhär. detta är helt ok!  dont complain! but... snart kommer den riktiga vintern som jag ska rymma ifrån! YES here i come.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0