48 days left

Godkväll på er,

Nu mår jag bra alltså. Fick svettas av min överskottsenergi och all stress från idag. Så nu tänkte jag bara slänga iväg ett litet inlägg innan jag ska bli vän med John Blund. Klockan står på 06.00 och tåget till GBG går 07.04 så jag hoppas jag hinner med det. Så jag har 40 minuter på mig att leta upp Espresso h kontoret. Jag har så nervös, jag och GBG går inte ihop. Så ska man dit och köra snart, hjälp!!

Snart kan man kalla sig barista också, det är rätt coolt. Eller? Börjar bli PEPP på detta nu.
Fick veta en annan sak. Förtioåttadagar kvar tills Thailand. Here we come. Countdown. Just you and me ♥

måste var utvilad tills imorgon. hört rykten om prov. hoppas han skojjar. wish me luck. laddat iphonen med massa bra musik så blir tågresan genast roligare.

i brist på annat , partypeople














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0