blev en mysig fika..



halloo

blev en mysig fika innan med sannis och carro idag. Hann komma till stan hyffsat torr iallafall ;)
efter blev det träning en timma! Något vettigt får man ju göra på dagen.

väntar på att min iphone ska uppdateras med ny programvara.. tar hundra år. 
så snart ska jag smita över till alicia och andreas. ska bli mysigt att träffa min lidköpingsgoding!

var tvungen lägga upp en sötis bild på f, saknar er tjejer så otroligt redan! tomt utan er.
har gått en vecka och ni ska vara borta i sju månader till... ♥


Kommentarer
Postat av: angi

- Jooo Jag vet. har haft den mer än 2 år men har importerat den så hade kanske inte vart så lätt ändå :( Åhh Gekås, en anledning att dra dit .MMM Tack snutten tutt ! Puss på dig !!

2011-10-20 @ 18:37:47
URL: http://angif.blogg.se/
Postat av: angi

Durakol , drickvaccinet för magen. Min jobbkompisa tipsa mig o var ap bra för hennes del. Ett måste för mig med världshistoriens känsligaste mage... Hon på vårdcentralen sa det var en fördel att ta de. Ska ni med göra de ?

2011-10-20 @ 18:41:20
URL: http://angif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0