snart äre helg

Vet ni en sak? Jag har kört på motorvägen first time. Kände att detta var på tiden, kände mig mogen lixom.

Nej, men det gick faktiskt oväntat bra. Var lite rätt ett tag men har en papi som litar på mig, vilket är bra ändå.
Roligt att typ hälften stod placerade ut med vägrenen för alla hade fått punka. Var minst tio stycken och det är inte ett skämt. En körde till och med, bra för fälgarna har jag hört ;) Men snart måste jag kläckas ur mitt ägg för nästa vecka ska jag köra upp till GBG och där får inget gå fel alltså.

Nog om det. Annars har jag jobbat idag! Mysigt att man har så bra medarbetare. Jag har lärt mig hur viktigt det är att trivas med de man jobbar med och så jävla glad över det. Så puss på er!

Nu ska jag lägga mig och mala några avsnitt av Pretty Little Liars.. SOOO GREAT.


Kolla min lilla sötnos som är alldeles för långt borta.

Kommentarer
Postat av: Angi

jaaaa de måste vi göra.. Kul å veta vad ni tänkt göra & allting. Spännande .. JAg har ingen aning om ngnting.



Jo, den kosta 400:-. OCh twinrix & dukoral räcker gott o väl. Mike tog bara twinrix. Kommer bli suppper ! snart är vi i värmen i paradiset !! kul vi bor typ 500 m ifrån varann med :)

2011-10-20 @ 23:21:12
URL: http://angif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0