stressmoment

Hej bloggen!

Gud vilken dag jag haft. Stressmoment till tusen. Dock gick allt bra på jobbet! Ändringar i min kalender stressade upp mig. Men nu är jag lugn igen, allt är löst ;) E house utbildningen blev framflyttad tills imorgon istället för om två veckor. Vilket är bra då får jag göra kaffe snart!! YES. Men hade både körlektion och vaccination imorgon. Så fick skynda mig från jobbet till körskolan för att avboka och plugga, sen direkt till Neptunus. Dem var så snälla att jag fick ta sprutan idag istället. Observera att detta är andra gången jag avbokar sprutan pga jobb. Så blev två lektioner på Onsdag vilket innebär typ 2h körlektion haha. Men blir nog bra :)

Ska bli så skönt när allt stressande försvinner och jag kan varva ner. Men på något sätt älskar jag när det är mycket bollar i luften. Ska belöna mig så jävla mycket när jag är klar med allt!

Men nu, träning med Emeliebaby.


min fina Sanny

Kommentarer
Postat av: Sanna

Du är fiiin!:*

2011-10-17 @ 19:40:31
URL: http://sannnaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0