Leeevels

Hej fina!

LYSSNA börjar inlägget såhär. tröttnar aldrig. repit om och om igen.

Det är roligt att ni hänger med mig varje dag, trots min usla uppdatering! Påstår inte att jag gör så väldans mycket roligt för tillfället. Körkortet högprioriteras. Man kan tro att det är det enda jag gör, men icke. Hinner knappt med det eftersom man jobbar heltid. Men snart slutar jag med det, då får jag mer tid och mer tid att blogga ;)

ÄNTLIGEN har blogg.se skaffat sig en app, det var verkligen på tiden. :) blir lite enklare att blogga nu, ska testa den senare. Nu ska jag äta en god frulle o några koppar kaffe till. Sen blir det jobb följt av pw med Sannis och myskväll. Saknar min brud!

Här får ni några bilder sen söndagens event. Hoppas det kommer upp på hemsidan så man kan kika.


en supertrevlig tjej jag jobbade med


goodiebagsss


en glad arbetande kvinna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0