Liseberg

Godkväll!

Suttit och kollat på Bonde med baby. Thaimat blev det för oss ikväll. Snart.... sitter vi i värmen istället :)
Längtar sooo bad...

Igår var det fullt upp efter jobbet. Sjukgymnast, CV stuff och träning, följt av plugg. Plugget går lite sämre nu om jag ska vara ärlig. Så mycket med jobbet nu, och vill ju inte bli arbetslös... Men nu får det vänta, så får köra hårt på teorin nu! 2 månader kanske.. så kanske det är slut ;)

Liseberg i helgen var askul. Länsförsäkringar hade hyrt hela stället med fria åk! Så synd att jag är så åksjuk, annars hade jag vågat åka betydligt mer kan jag lova. Men våga mig på de nya slänggungorna.. vet inte vad de heter. Men sjukt läskigt, haha. Nästa gång kör vi Spin Rock. Bangade. Gick ur kön. Haha. Men ja, jag mådde faktiskt illa.
Var en supermysig dag iallafall så tackar vi för.

En annan rolig sak. Jobbsökande verkar ha lyckats ändå. Ska vara värdinna på ett Event här i Vaarberg i helgen.
Sjukt spännande och nytt. För er som inte visste :)







haha min söta tuss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0