Gårdagens

Gårdagen dårå, började såklart med jobb på EH!

Sen raka vägen hem i det underbara vädret. Nu börjar det likna något. Värme och sol - det vill vi se mer utav! Och vad är inte bättre än ett glas med en fin granne? Smet bort till hanna och pratade lite innan hon skulle få främmande :)

Så jag åkte till fröken friberg på pizza och snack! Mys :) stod i kvalet och valet att gå ut men hamnade till slut hos hanna igen. Spelade kort och spel med hennes familj ;) drack vin såklart. Spel borde jag också inskaffa mig ;) socialt och roligt efter några glas...
Angie och hennes köömpiz Sjödin kom också förbi! Hade i vilket fall en toppen kväll!

Så idag mår jag bättre än bäst och chillar på jobbet med victor. Nu ska jag fortsätta dagen. Kössss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0