Måndag

Hej på er!

Haft en bra helg? Min har varit toppen med mina underbara vänner! fredag var det middag hos angie med jennifer, helen och ellen. Bra kombo! Kött, klyftisar, tzatziki, sallad och vino. Lördagen fortsatte i vinets tecken, dock hos mig denna gång. Plus goa malibu drinkar! Nu börjar sommaren komma och drinkarna flöda. Liiike! 


Nu ligger jag i soffan, hemkommen från jobbet. Känt mig riktig effektiv och duktig idag. Hoppas veckan fortsätter så.. 
tänkte spendera en timme som en soffpotatis innan jag ska vara hurtig och dra till gymmet. Bodycombat står på schemat som alla andra måndagar. Med min fina emelie. Bra att man hittat en stabil träningspartner som gillar samma pass som jag. ♥

Skriver lite senare. Ska försöka lägga in bilderna sen helgen också. kyssi


En bild på mig och min själsfrände. har förövrigt varit tillsammans i ett år och tio månader. Finns ingen som du.

Kommentarer
Postat av: alexandra

gullungar, grattis <3

2012-04-06 @ 13:49:51
URL: http://alexandrasohlin.blogg.se/
Postat av: alexandra

gullungar, grattis <3

2012-04-06 @ 13:50:02
URL: http://alexandrasohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0