Mitt i veckan

Goddagens!

Hur mår ni idag? Så skönt att vara ledig idag. Började dagen med PW, jag och malin och en söt liten hund. En hel timma sprang iväg och innan vi visste ordet var va vi hos mina föräldrar. Så blev en biltur hem och papi fick följa med upp och jobba hos mig (LÄS tvätta fönster) Så GÖTT, då var det gjort. HATE IT.

Hmm.. kanske skulle börja fundera på vad jag ska laga för lunch? Vid halv tre ska jag träffa söta carro på en kaffe, sen träning. Fick äntligen med mig S! bättre än bäst. 

Sen ikväll ska jag träffa mina favoriter. kan ni gissa vilka det är? ♥  om jag säger FIKA så måste ni förstå vilka. Bus!

Världens sötaste kille!! ♥♥♥


Kommentarer
Postat av: Frida

<3 puss

2012-04-18 @ 22:24:26
Postat av: Damon

I'll bite you <3

2012-04-18 @ 22:25:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0