Good Times

Goodmorning sunshines! (Eller godnatt?!)

Idag vaknade solen lite senare så vi låg kvar i sängen lite längre idag. Klockan är kvart i tio, så ska snart ta vårat pick och pack och dra till poda en sista gång innan hemfärd!

Känns sjukt tråkigt att behöva lämna ett paradis och komma hem till kalla och tråkiga Sverige imorgon. Inte speciellt sugen på vinterjacka och allt som hör till. Jag hade nästan glömt av hur kallt det var hemma och ifrågasatte mig själv varför jag inte använt min vårjacka på länge. (Då har man haft semester)

Hade en perfekt fredag igår iallafall. Phra nang på dagen och krabi marknad på kvällen. Älskar man att shoppa så ska man absolut besöka marknaden som är fredag-söndag!

Finns även ett stort varuhus med löjligt billiga saker. I love! Man kan spendera timmar här alltså. Här snackar vi genuina thailands priser. Awesome! Blev en del shopping kan jag säga! Visar när jag kommer hem :)

Hoppas ni där hemma mår bra! Ses on new years!:*


Kommentarer
Postat av: Jolanta

Fiiiiiin xxxxx

Svar: xxx
Return to L - Diamonds are forever

2012-12-29 @ 18:04:21
Postat av: Ida

Älskar tröjan! :D

Svar: Taaack så mycket! Den är ball :D
Return to L - Diamonds are forever

2013-01-04 @ 13:08:01
URL: http://ettlivibilder.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0