Kho lanta

Puh! Nu mår jag lite bättre så jag orkar skriva lite. Varit bästa kompis med toan sen i onsdags! Inte det roligaste sättet att börja semestern. Men känns som de kommer bli bättre smart!

Vi har väldigt otur med vädret också! Men hoppas på sol snart. Så himla skönt att bara njuta av dagarna dock och inte stressa. För här på kho lanta är det verkligen no stress. Brutalt stor skillnad Om man jämför med ao nang där folk drar i en vart man än går. Här är folk så otroligt hjälpsamma och säger liksom hej av ett annat syfte. Ibland behöver man verkligen se och uppleva saker man inte är van vid.

Hotellet vi bor på heter aloha lanta resort. Inte alls märkvärdigt och man får det man betalar för men hon som äger detr oerhört hjälpsam och vänlig. Det gör verkligen mycket! Så vi mår ändå rätt bra (förutom min vätskebrist)

Idag har vi hyrt en moped och kört runt och upptäckt lite andra delar. Stannade vid butterfly garden där vi såg mängder av söta djur, växter och sovande fjärilar ;) varit en riktig bra dag till slut, och för e skull så hoppas jag att jag står på båda benen imorgon!

Om vi längtar tillbaka till Sverige så finns det både kanellbular och vanilabula att tugga på. Känns tryggt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0