Last day in lanta

Sista dagen i lanta och vi får sol. Här snackar vi en vecka i oturens tecken.

Jag mådde dåligt i 6 dagar tills idag då har inte illamåendet rört mig! Har inte kunnat äta någonting på flera dagar utan bara druckit. Så äntligen säger jag! Hoppas det håller i sig för imorgon ska vi vidare till kho lipe. Längtar verkligen!

På lanta har vi faktiskt hittat några guldkorn som är värda att nämnas om ni ska hit! Först CoCo en jättebra restaurang med underbar service och de lilla extra! Dit ska vi definitivt ikväll också :)

Sen serenity - massage stället som jag tidigare skrev om. Så jäkla bra var det!
Nu ska vi vila lite innan vi ska ut ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0