Sweden Calling

Nu kommer mina updates i bilder. Det är väl trevligt. Har hunnit landa här hemma och sprungit runt och städat, tvättat och packat upp! 

Nu ska jag fixa lite inför ikväll. Blir middag hos mina föräldrar sen ska jag träffa min favorit frida och vänner ♥
 

Vi började våra första dagar i ao nang. Självklart så var det pancakes och shakedags redan första dagen!



Underbara phra nang (favoritstället)


Här finns mängder av matbåtar där det serveras massa god thaimat! De godaste maten hittar du här! 


För en liten peng dessutom! 


Pad thai


Här hittar du också en grotta med mängder av.... ja haha. Det är precis vad det ser ut som.
Lustigt! Men fiskemännen gör en sådan innan de åker ut, som ska ge de tur :) 



footsteps
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0