150212

Tjena!
Dålig update igen. Denna gång beror det på att min dator inte funkar. Det tar ett dygn för den att starta? Aldrig varit med om det tidigare. Så kan inte överföra mina bilder jag tagit osv. Så därför får det bli mobilblogg och från tvdatorn istället.
Anyway. Har ju varit lite trasslig de senaste dagarna men orkade mig igenom ett kort pass 9-14 idag!
Tog promenad hem från jobbet för att invänta E för en längre promenad och en varm choklad på vägen (:
Nästan så man hade lite vår feelings idag. Så vackert!  Sen har vi lagat kvällsmat här hemma. Hemmagjort mos med lax o örtsås med pinje plus valnötter. Mums!
Får se om jag får igång datorn så jag kan överföra mina pics sen igår.
Love babes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0