S day



Godkväll!

Precis kommit hem från MCD. Behövdes lite kvällsmat. Jobbat stängning idag så jag tyckte jag var värd det. Plus att fira våran resa i summer. Det blir jag och erik, emelie och björn och ellen och andreas. ♥
All inclusive! Vi ska glassa och ha det så bra som man kan ha det. Längtaar.

Lägger upp dessa fina bilder från min braiga söndag. Blev en härlig promenad till annelie på fika och träffa fina bäbismilton. Sen marrängswiss med baby. Mmmmm... Haft en bra helg med systeryster iallafall.

Nu ska jag fixa lite. Imorgon är jag ledig och då ska jag träffa underbara mimmi på frukost och sen frissan!
Blooooondii säger jag.

Kommentarer
Postat av: Emma

Alltså jag förstod inte när du skrev svara på min blogg? Lite trög kanske. Men dom är från Nelly.com ;) hehe.

2012-02-29 @ 20:54:39
URL: http://emmabursell.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0