suprise daddy

(publicerar ett inlägg som inte kom upp innan)

Raringar,

Nu äntligen har jag haft tid att säga hej här. Idag har jag jobbat fyra timmar, var tvungen byta bort resten av passet. Jag och min favorit erik åkte nämligen och hämtade syster och joni på stationen.

Mina föräldrar visste inte att de skulle komma. En sen bday gift till daddy. Åkte förbi ett bageri och köpte med oss tårta. Så vad förvånande dem blev!!

Mammas min glömmer jag aldrig. Hon kommer in i vardagsrummet och har fått höra av pappa att jag och Erik hade kommit. Så går hon förbi och säger hej och vinkar. Så häpnar hon och hakan hamnar i marken. Haha så kul!! (min sis bor i LDN för er som inte visste det)

Sen har vi legat oss och latat oss, delat med oss av systrarna mongos humor. Så kul att ha dem hemma några dar!

Fick ett paket med massa roligt i. Ska fota och visa senare! Happy.

Glömde svara på en kommentar. Anna, fjäderhjärtat kommer ifrån tradera. Budade : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0