Turkiet it is!

Nu äntligen fick vi bokat resa. Blev inget Tunisien eftersom landet inte har goda rykten. Så istället blir det *trummvirvel* turkiet!

Jag har aldrig varit där. Ska bli hur kul som helst. Speciellt att åka tre par också! Wiho laddar redan.. Nu har man en liten morot, något att se fram emot. Blir positivt på jobbet för den delen med : ) man gör sitt arbete bättre när man strävar efter något tycker jag. Högre position i yrket osv... Något ska man har. Annars går man runt i en ond cirkel hela tiden. Det är vad jag känt just nu..

Ingen trevlig feeling kan jag tala om. En dipp i livet helt enkelt som pågått för länge. Nya tag och nya tankar! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0