Årsresumé 2011




Ett år har gått sen jag gjorde min andra tatuering som jag totally love. Har tredje i mina tankar.




var i milano med la familja. Moster hade blivit frisk ♥


hade en underbar alla ♥ dag med baby.


fann kärleken för färgstarka läppar


hakade på treden direkt. Följde även slaviskt babys popquiz på CnB.


vad behöver jag säga? Älskar looken och älskar våren!


för att inte tala om alla galna fester och födelsedagar som firades


mysiga stunder vid fästningshörnan med brudarna och även londonbrudarna var hemma!


till en av årets stora händelser - jag flytter hemifrån. Inte ensam utan till världens bästa pojkvän.
ångrar inte det en sekund. vi stormtrivs ihop!


london och hälsade på syster och joni med baby


fick en suprise - en vårpromenad


årets finaste bröllopspar!


sommarens party var amazing. ute tre dagar i veckan!


året kunde inte sluta bättre - vår efterlängtade sommarresa!

Detta året har varit otroligt händelserikt och mycket har hänt, och det kommer aldrig gå ner i ett litet blogg inlägg. Såfall kan jag hålla på länge till. Men jag är otroligt nöjd med allt jag presterat och hoppas på ett minst lika bra år med mycket skratt och äventyr. Det bästa av allt är att jag hittat något som delar detta med mig. Finns ingen som du.

Kommentarer
Postat av: Anonym

2012-01-05 @ 06:46:54
Postat av: ami

absolut ;* det kan man lugnt säga! man tränar ju mer muskler och man har roligare då också :)

2012-01-05 @ 08:01:35
URL: http://silverlady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0