olycksfågel

Vilken jävla start på dagen... Började med x-fit på friskvågen med mina puddingar emma och victor! men på vägen hem så välter jag och får hela cykeln på mig. Men klarar mig med några skråmor, dock får armen lida idag.

Fortsätter hem och ska kolla min hotmail men har glömt mitt lösenord för typ tionde gången och spärrar kontot. Skiter i det och ska sätta på Gossip Girl som jag följer via en hemsida. Skitbra, så slipper man ladda hem och komma ihåg vart man är i serien. Men upptäcker att avsnitten är borta och jag har ingen jävla aning om vart jag var. Så nu undrar jag hur denna dagen ska forsätta? Kommer jag överleva dagen på jobbet? haha, det är frågan ;)

Nu kommer äntligen bilderna från personalfesten. skriver senare.


Inte alla som vågar bära sin boss.... ;)














S i sitt esse!!



avslutar med denna sköna bild på oss brudar och victor ♥


Kommentarer
Postat av: frida

åh vad är det för en hemsida du följer gossip girl? finns det alla säsongerna? Jag är i mitten på trean typ :) Kram!

2012-01-23 @ 16:47:08
URL: http://fraajda87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0