On my hand..

Detta kommer jag bära på min hand de kommande veckorna!

Hittade en alldeles liten perfekt klocka. Enkel och stilren! Precis som jag vill ha det. This is the one, i can feel it ;)

Kunde heller inte slita blicken från dessa fina ringar från louis lane. Dem är i stål och det är helt klart det bästa materialet. Så dessa lär hålla ett bra tag! Det syns väldigt dåligt på bilden men på den svarta ringen står det "dreams come true" och den silvriga står det "forever love"

Louis lane ringarna kommer självklart från Claudell. De har även ett par smala hårda armband som jag vill lägga vantarna på. Baby, snart är det alla hjärtans dag. Vad väntar du på? Spring och köööp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0