en måndag med angi

Haft en mysig dag med angigumman!  Frukost hos mig på morgonen där det bjöds på underbara pancakes med massa frukt, kokos, kanel och sirap på.  Sen har vi varit på stan en sväng och jag shoppade träningsbyxor som jag ska inviga på combaten. 

Sen hade vi en paus ifrån varandra för lunch hos mina paranteser och sen drog och köpte blommor till balkongen. Nu har vi det fint där också. Tänk att blommor kan göra det så fint ♥

Nu har vi gått en PW och har ännu en paus ifrån varandra då det står träning på schemat. Sen träffas vi igen, ikväll, för att pimpla vin. inte en dålig relation där inte. löööve angii









en energikick innan träningen - blåbär, hallon, äpple, frön, kokos, kanel och sirap! 



Kommentarer
Postat av: angi

Mami + Dottera föralltid min sessa <3 Snart mysa igen. Möms !

Svar: Åå! Bästaste mami! Haha älskar taggen på instagram #dottera <3
olivia eriksson

2012-07-17 @ 23:50:32
URL: http://angif.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0