thailands längtan


Vill tillbaks! thailand 2011 ♥ detta året kommer bli minst lika bra. 


bra sweeden, värmen som vi väntat på. Som ni märker är uppdateringarna inte de starkaste. Tiden räcker liksom inte till. Jobb och träning som tar upp den större delen av min lediga tid. Något vi kan konstatera är iallafall att alla semester lediga älskar vädret iallafall. Får fortsätta mitt liv utan bränna för snart åker jag till turkiet, och bara för det hoppas jag på en riktig pissig vecka för er hemma ;)  

Igårkväll hade vi mys jag angi och hanna ♥ frukt och vin. Alltid trevligt med fint sällskap! 
Nu ska jag dö i soffan och jag vet att vädret är fint, men har inte fått sitta ner en enda sekund sen jag började jobba igen, i onsdags. 90210 next upp sen boxning! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0