The new me?

 

Gosh vad jag fastnade för mitt pinky hair. Så snyggt! Måste se till att fixa det inom kort. Kändes som jag fick bättre respons än förväntat eftersom vissa kommentarer dissade dip dye. Dock går jag ju alltid på vad jag själv tycker är fint, men alltid kul att veta vad folk tycker och tänker :) 

 

 

Imorgon vankas big big personalparty i GBG. Tror vi kommer ta hem priset! Kort kommer på vägen dit, vågar inte lägga ut bilder här om någon skulle kika in här på någon annan coffeeshop. Ingen får ju sno våran idé ;) 

Blir iallafall jobb till fyra med emma. Jävlar vad vi ska tagga! Sen på onsdag kommer en favorit från stora staden lisch och såklart midsommar med världens bästa gäng! Snacka om en bra vecka.. Weeyy!! 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: jenny

så du känner min släkting sofie;)

Svar: jaha nu fattar jag ;) jag träffade henne hos sanna och sofia. vi satt brevid varandra :) Men känner kan jag inte påstå :) Men hon var trevlig!
olivia eriksson

2012-06-19 @ 21:07:06
URL: http://peachpenny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0