kill me

Tjena!


Hur mår ni? Förlåt för så dåliga uppdateringar!

Men min bärbara dator mår fortfarande inte bra. Ska in på Expert imorgon och kolla om det går att fixa. Nu kan det inte vara virus iallafall. Ska även kika på en kamera (: Hoppas den finns bara! Vill ha en ny kamera till vååren så man kan ta lite fina bilder till bloggen. Wiho!

Har varit en dag bestående av jobb. Finns lite otrevligheter som cirkulerar på jobbet. Så det känns lite jobbigt och man är inte speciellt trygg. Hoppas det kommer lösa sig. Min fina vän alvina var iallafall med mig i över 1,5 timma. Det kallar jag vän. Tack ♥

Imorgon är jag ledig och då har jag flera saker som jag ska ta itu med. Träning på morgonen är det som står först på schemat! Skriver mer imorgon.

Förresten, grattis till alla oss kvinnor idag ;) Dock har jag som sagt inte haft den bästaste dagen.
Oturen har varit med mig hela veckan.

Skurit mig, slagit mig på armar, händer och näsan (Observera att min näsa är min svagaste punkt), slått i tår ex antal gånger och till sist när jag skulle belöna mig att köpa en skjorta på style by tyra för halva priset så går köpet inte igenom eftersom jag missbrukar mitt lösenord på Swedbank så det spärras.. så går in igen och ska försöka beställa så är skjortan slut i min storlek. Yeeeyy!!!!! vad kommer härnäst? killme

Natti allihopa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0