mysigt i valinge

Igårkväll blev vi bjudna på middag hos ericos mamma. Älskar verkligen att vara där!  Det är nog stämningen och myskänslan till som jag får! Synd bara jag är så allergisk att man inte klarar av mer än några timmar. Bättre än inget. 

Go dag idag! Strålande solsken i varberg och glada människor på Eh. Sara kom förbi idag och vi traskade runt på stan. Köpte smycken i mängder. Show u later! Och fikade såklart. Sen stod easy line på schemat idag och matlagning.   Check check! Nu får jag massor med tid i soffan till Top Model Sverige. Någon som följer det? vad tycker ni? Är bara på fjärde avsnittet så säg inget.  Nina är lätt min facorit! Så oskyldigt söt tjej! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0