bababaea

Hej på er! 

Nu är jag hemma efter en söndag utomhus! Så jäkla härligt att man kan gå i linne när klockan åtta, nio på kvällen.Like! Denna dag var nog ett smakprov på sommaren. Kommer bli fantastico. Framför mig har jag, galna utekvällar, finaste vännerna, en grym semester och såklart en grym sommar på EH. Tror denna sommaren kommer bli crazygood! 
Om man är positiv som fan, så går allting bra!

En vecka väntar med 47,5 h jobb. Det ska jag nog klara av. En baggis för mig ;) 
Öppning imorgon sen väntar träning och grillning med jonna. 



fröken fjordebring och jag ute och glider i staden

Kommentarer
Postat av: INSPO

INSPO



www.inspo.nu

2012-05-20 @ 23:06:48
URL: http://blogg.inspo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0