när mina muskler får lida...

Godkväll! 

Nu börjar denna dagen gå mot sitt slut. Imorgon står det jobb på schemat igen, dock skönt med två lediga dagar. Det var jag värd. Efter min härliga sovmorgon kom min fina vän fiona hit på lite te och massa tjöt. Shit, vad jag kommer sakna henne när hon lämnar mig för typ femtioelfte gången? 

Annars då.. har fått lära mig hur man VERKLIGEN kör stenhård i gymmet. Tack för det robban, lär inte känna mina armar imorgon. Men detta är väl bara början antar jag? ;)

blev även en lite snabb visit hos angi med malin. Planering av resan. High five! 
Resa är livets mening.. alltså typ? efter träning då såklart. 


Min goda matlåda imorgon. Lax med basilika och gräslök med massa goda grönsaker! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0