Fitness Guru - One Whey




Då har dommen gjort! Fick hem mitt proteinpulver förra veckan och testade det inte förrens idag. 
Smaken var väldigt god dock var den way to sweet. Så ska exprimentera lite och se om jag kan hitta en variant som inte blir så söt. 

Förstår inte varför alla protein bars och pulver ska vara så himlans söta? Kanske för att det ska ersätta en godispåse och man får fortfarande den sötman som kroppen vill ha. Den anledningen förstår jag, absolut! Men inte alltid man är sugen på söta saker. 

Nu har jag fått i mig en shake och en bar och håller på att dö av sockerintag. Hemskt! Blir kaffe innan träningen. 

Back to pulvret.  Det kommer från Fitnessguru och rekomenerar anyway. Dock lite längre leveranstid än jag trodde, men bra pris! 

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Åh, jag har också velat testa det! Tror att jag skall köpa hem en burk! Du får berätta om det fungerar sen ;)

Svar: Ja, vad vill du veta ?: ) jag har testat det och har skrivit lite om det i ett inlägg efteråt? ;) Lite svårt att säga om det fungerar, det är ju ett proteinpulver och fungerar som vilket annat som helst. :)
olivia eriksson

2012-10-10 @ 22:04:04
URL: http://alexandrasohlin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0