Fitnessfighten

Fitnessfighten - who's with me? 


Viktoria tipsade mig och en rolig sak idag som jag blev sjukt sugen på! Fitnessfighten. Under ett 30 dagars koncept   får man hjälp med träning och mat som leder till ökad fettförbränning,minska i vikt och förbättra ditt välmående. 
Man får ett utformat träningspass (1 h träning om dagen) följt av kostschema som man ska följa. 
Samtidigt som man håller på med detta tar man för och efterbilder. Under denna perioden ska man inte dricka alkohol eller äta någonting annat förutom det som står i kostschemat. 

Den som får bäst resultat vinner blandannat en träningsresa till Portugal och en certifierad PT utbildning. 
Självklart ska man satsa på att vinna! Hade varit så sjukt kul att testa och se resultat. Men hur ska jag klara mig utan mina favorit pass? 

Denna fight börjar den 1 varje månad. Eftersom jag ska till sensation och thailand dessa två månader så tror jag inte det är den bästa tiden att börja på. Så funderar på kanske februari? Vilka är med mig? Hur kul hade det inte varit att hitta någon att köra med? ;)   om ni är mer nyfikna ska ni gå in HÄR





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0