KUNGSMÄSSAN

Hola! 

uuh! denna dagen har varit riktigt lång. Nu är denna jobbvecka slut och imorgon är det början på en ny. Ska bli skönt med två lediga dagar denna veckan. Idag har jag jobbat på EH kungsmässan. Riktigt kul att komma till en annan enhet och få se hur det går till där :)  även fall det är samma kedja jobbar man alltid på olika sätt så finns alltid något nytt att lära!  

Snacka om att jag yrade runt på deras lager som var en bit bort från coffeshoppen. Var flera dörrar som i en labyrint. Gick fram och tillbaka och hittade varken till omklädningsrummet eller ut. Sen på vägen hem så yrade jag yttligare och var på väg mot helt fel destination när jag skulle till tågstationen. Haha! Det gick la sådär ;) 

Nu har hjärtat precis bjudit på thai mat, så nu blir det te och serier ♥

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0