Senaste dagarna

Darlings, 

Gud vad dagarna springer iväg! Har hunnit göra mycket denna veckan känns det som.  I onsdags vaknade jag upp med träningsvärk i både mage och ben. Snacka om att mitt PT pass är grymt! det gillar jag. Trotsade min träningsvärk och begav mig till gymmet för easy line och core. Några timmar spenderades på jobbet och kvällen avslutades med nybakta scones och kaffe hos bästa angelica med alicia och frida ♥

Igår ja.. behöver jag ens säga vad jag gjorde då? ;) Det kan ni gissa er till. Fick iallafall träffat beata på en kaffe på jobbet! Åh, gårdagens höjdpunkt - Emma kom med små söta engelska fudge till mig på jobbet. Tjejen gjorde min dag.Lycklig att jag har sånna vänner. ♥ evigt tacksam! 

Nu sitter jag och väntar in fröken andersson! Blir pizza och movie ikväll! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0