Workshop i Gbg

Godkväll! 

Nu är jag hemma efter en dag på jobbet och en sväng om storstaden götalaborg!
Coffeworksshop för hela slaten ;D Provsmak av nya kaffet. Ska bli riktigt kul när det kommer till oss :)
Annars.. full rulle på jobbet idag med försäljning av kanelbullar. Mmmm.. Har ni missat så måste ni komma och testa pecansnäckan ♥ real love. 

När man kom hem stod middagen på bordet! Redig man jag uppfostrat. Hamburgare i sin enkelhet. 
min mage mår dock som den förtjänar :'(  Så tips på vad man kan äta istället för hamburgebröd? 

Imorgon börjar jag tolv så ska upp och spinna innan dess hade jag tänkt! Så underbart det ska bli. 


Ett av våra nya kaffesorter. Visst låter det spännande? 

Låter bilden tala för sig själv. 

Kommentarer
Postat av: Christina

Åå glömt bort din blogg för ett tag... dumt. Hur är det med dej?:) Hur går det för er med bullarna?

Svar: Sötis! det är jättebra med mig, hur mår du? Jobbar du mycket? jorå, haha men ligger typ på 50e plats.. hur går det för er? ;) trött på den kamanjen nu.. Du får komma och jobba hos oss. netwicaa in dig!! <3
olivia eriksson

2012-10-16 @ 11:59:22
URL: http://christinahasselqvist.blogg.se
Postat av: Christina

Vad skönt! Det är bara bra här med:) Jobbar vissa helger hemma i Trollhättan, jag bor i Jönköping just nu och pluggar sång!
Det lät ju bra. Ingen aning om vad vi är på för plats nu...
"Vill du ha en bulle till kakan" är man ju ganska trött på nu;)
jaa det vill jag jättegärna. Till våren och sen sommaren måste det bli mer sen!<3

Svar: Jasså, du sjöng va? :) vad roligt! Ja absolut! hade varit mysigt att se dig igen!: ) Är du i varberg så får du givetvis komma in och säga hej :) <3
olivia eriksson

2012-10-17 @ 09:07:50
URL: http://christinahasselqvist.blogg.se
Postat av: Christina

Ja precis:) Ja det hade verkligen! Självklart!! En mysig fika hade inte vart fel. Har inga planer just nu att åka ner, men det kommer ju! Puss

Svar: Låter toppen :) hör bara av dig!!
olivia eriksson

2012-10-19 @ 17:54:45
URL: http://christinahasselqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0