HOMBRE

Jag gjorde det! I fucking dit it!   Två dagar har gått sen jag la i brunt i mitt hår och måste säga att jag trivs riktigt bra i det :)  jag har haft brunt hår innan och alltid trivts superbra i det fast ännu bättre i blond och nu har jag båda! Snacka om perfekt!  Ska försöka ta en bättre bild imorgon. 

Ikväll har jag avstått veckans höjdpunkt. Nämligen personalfest. Varit hemma från jobbet idag för jag är så förkyld så jag vet inte vad. Kände att det var bäst att lyssna på kroppens mode, så inget crazy festande för mig ikväll iallafall ;)

DOCK  har jag umgåts med bästa emma, som heller inte kunde gå på festen.  Det är inte fy skam det heller! 
Bakat kärleksmums, ätit chips och kollat på hollywoodfruarna. ibland vill vi skratta och ibland vill vi gråta. Say no more. 

Nu ska jag forsätta kvällen i soffan och kolla klart de sista avsnitten jag har kvar av 90210. Jag är besatt, i know.
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0