min pärla är hemma



Hej! 

Åh, jag som skulle bloggat idag och allt . Fick hoppa in på jobbet i två timmar, kris sitution. Stress stress. 
Strax efter två kom min fina som varit borta från mig länge. Semester och massor. Som jag saknat min bästa! De säger ju att det är bra att vara ifrån varandra  :)) Då vet man att man tycker om varandra som mami sa. Pussi! 

Käkade lunch på bästa paggan. Ceasar sallad för hela slanten. ♥ sen har vi strosat runt på stan och varit på kundkväll på claudell. Supermysigt! Fick dock bara med mig ett par små fina diamant örhängen från Pilgrim. Behövdes ett par enkla i samlingen!  

Fredag imorgon igen då, då väntar jobb och hummersoppa med erico och svärmor. Lyx! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0