PT & TRX

Godkväll! 

Hemma efter mer än två timmar på gymmet. Först hade jag bokat ett PT pass där jag fick ett program uppbyggd efter mina behov och sen det nya TRX passet. Ska försöka boka in en dag i veckan då jag kör på gymmet. Nu jävlar ska jag bli starkare i axlarna. (efter flera års träning har det inte blivit bättre) Så nu hoppas jag på detta, så jag till och med kan köra med tyngre vikter. Ska bli kul att se reslutatet och känna att man utvecklas. 

TRX passet var också riktigt bra! Så har fått ut rätt mycket av min träning idag. 

I eftermiddags så bjöd förresten emma på fika i sin nya mysiga! Ett rosa hem. Like my dreams. Kommer dock aldrig hända när min sambo inte känner samma kärlek till färgen rosa som jag gör. Grattis iaf emma darling! ♥
hann också träffa bästa f för en kaffe på e house. 

Ne, nu ska jag sluta göra flera saker på en gång. Bloggar, lagar mat och kolla på pretty little liars.. Haha!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0