sängbordskris

Hur svårt ska det vara att hitta ett snyggt, enkelt sängbord som dessutom ska passa till våran nya sängram. 

Färgen är så sjukt svårt, inte ljusbrun och inte mörkbrun. Som en hasselnöt. Har kollat i flera möbelbutiker och hittar inget som faller mig i smaken? tycker alla känns "ikea". 

Jag skulle helst av allt vilja ha lite mer gammaldags stil/second hand men då är det svårt att hitta två lika dana. 
Så därför är jag lite sugen på att göra en egen som på första bilden nedan. Såfall måste jag hitta ett par fina konsoler som håller hyllorna uppe. Det är svårare att hitta..

På den sista bilden är det jag mest är intresserad av . Dock kommer inte färgen passa till ramen. Vilket ilandsproblem jag har...... någon som är smart här som kan ge mig bra tips? 






Bilder från Style Room och Ellos. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0