Update

Hej snyggingar! 

Blivit lite dålig uppdatering det senaste, men har inte tillgång till någon dator förutom mobilen och ipaden. Appen funkar ju dessvärre inte så bra så försöker blogga mer när jag får låna någons ;)  men ska skaffa mig en billig blogg dator hade jag tänkt, haha. 

Hur mår ni annars? Idag har jag spenderat dagen med finaste angi. Jobbade bara till tolv, så vi åt lunch på paggan och köpte hem raw fika från Spis&Deli. Mums! älskar deras rawfood fika, dock väldigt enkelt att göra allt själv. Ska testa att göra "hallondrömmen" någon dag snart :) håll utkik. 

Äntligen kommit tillbaka till gymmet efter jag varit sjuk en vecka. Nu hoppas jag att sömnen kommer tillbaka också! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0