E & E ♥

Nu gick precis mina fina vänner. Haft emelie och emelie på besök! Skönt att få prata av sig med några andra! Nu har jag bestämt att jag dessvärre ska sluta med FF för det helt enkelt inte passar mig, då jag skapade en inre stress. Har i flera år försökt jobba bort detta då jag har svårt att "ta det lugnt" och är som person väldigt hyper. Men måste lära mig att sluta stressa och chilla en stund. 

Nu får jag helt enkelt svälja min stolthet. Jag vet inte om jag ska kalla det att jag ger upp. Men jag tror de va de enda jag kunde göra just nu. Det är inte värt det helt enkelt.  Men jag kommer fortsätta peppa er och lägga ut goda reccept och tips. Promise.

Nu ska jag fortsätta min kväll i soffan. Nina kommer hit. Girls night it is! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0