Fitnessfighten - Dag 7

Redan dag 7 och 21 dagar kvar tills detta tar slut, vilket innebär att jag har uteslutit onödiga kolhyrater och socker i över en veckas tid. Wiiho!! Jag är så stolt : ) En positiv egenskap som hamnat hos mig de senaste åren är viljan. Vill jag, så kan jag helt enkelt! (speciellt träningsmässigt) Men har mycket mer energi att ge så nu kör vi hårt de sista dagarna. 

Ikväll körde vi ett sent pass vid sjutiden. Jag och mina babes och även claudio. Nu lär han inte snacka skit om "tjejer som tränar" . Har precis ätit en god middag bestående av lasange gjort på köttfärs, keso, rödlök, paprika, några lasange plattor och squash!! Muums.. 

Ha en fin kväll gott folk!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0