Som ny igen!

Godmorgon! 

Hur mår ni idag? Jag har precis varit på PW med sanna och jonna. Riktigt kallt här nu! Har inte hunnit få upp värmen än trots filtar och massa kaffe. Skönt att ha bloggen off i två dagar, det behövdes. Bara över en natt så ändrades mitt humör och känner mig fylld med massa energi igen.

Träningen och målen fortsätter som vanligt men jag tävlar inte längre i FF. På något sätt känns det som att en sten lossnat från mina axalar men samntidigt så känner jag en besvikelse. En besvikelse att jag inte klarade detta. Men det kommer nya utamningar. Det vet jag! 

Vad jag behöver nu är något helt annat. Jag behöver en dag med mina favorit tjejer, en spa dag med bastubad, ansiktsmasker, fotbad, hårinpackningar och allt som hör till. ♥ 

Nu ska jag få något gjort innan jobb (Läs kolla på the lying game) Köss mina vänner! 





Kommentarer
Postat av: angi

Puss min konung <3 DU är bäst oavsett vad !!!!!!

Bara att du anmälde dig och var med o deltog är ett vinnande kapitel i sig. Det är inte många som ens skulle klara av att göra de. :)

Köss på dina fina gympaskor på tårna. Så söööööt !

Svar: Tack hjärtat! Snällt att du skriver så <3 uppskattas!!
Hahaha, du är så dum.. men ändå söt... hahahhaa tååår.
Return to L - Diamonds are forever

2013-02-13 @ 22:44:04
URL: http://angif.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0