A better day

Tjenis!

Precis kommit hem från jobbet. Hade en hyffsad kort arbetsdag idag, skönt! Fick tränat både spinning och core imorse utan stress. som det ska va.  Sen har jag träffat underbara Mimmi på spis&deli. Vi tog en Detox juice med blandannat Gurka, bladselleri, lime & spenat. Jag som hatar selleri, men den gick ner så att säga. 

Nu när jag kom hem fick jag gjort en riktig god proteinsmoothie med turkisk yoghurt, blandade bär, banan, vaniljsocker, lite kokosolja och några hallon på toppen (och mitt nya proteinpulver vanilj&skogsbär såklart)
den var den godaste på länge faktiskt! har en liten passion när det gäller att hitta på egna smoothies och juicer. Nördigt! 





har länge velat testa fitnessnudlar, så nu har jag fått några. Ska bli spännande! Någon som har erfarenhet och kanske vill dela med sig av ett recept?  
min goda frukost plus en äcklig shot av nässelpulver.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0