Cold sunday

Hej darlings!

Denna helgen flög iväg, tur att jag har två lediga dagar till! Behövs verkligen. Igår bjöd angi på bday party med massa god plockmat, drinkar och lekar. Spårade lite när vi dansade med hennes jultomte i gangnam linne ;) 
Dock slutade jag när jag hade som roligast och gick hem istället för till stan. Skönt att jag haft hela denna dagen.

Väckte min älskling med frukost. Han fick färska frallor och jag gjorde en banan pannkaka med blåbär och kokos. Till det lyxade vi till med en smoothie och kaffe. Nu har jag varit på en kall PW med carrobaby. Börjar bli lite av en tradition ♥

ha fin kväll! Nu ska jag förbereda för våra gäster ikväll! 

Världens sötaste överrasade mig med en ny tröja på jobbet. A - du är underbar! 

lite gott från igår :)

carro ger den med gangnam santa

Sjukt mysig pw med baby.Nu känner man att man lever : ) 

Inte nog med att jag fick en present igår, idag fick jag två till. Crystal bra och ett läppglans. Alltså, vad har jag gjort för att förtjäna så fina vänner? ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0