Broccoli och spenat mos

Har fått dille på potatismos med spenat och broccoli! Så krämigt, jag dör. Mmmm :) Krydda med lite örtsalt, citronpeppar you name it. 

Nu var inte detta den bästa bilden. Men så satans gott att jag var tvungen lägga upp den! HIMMELSKT. 
Ikväll ligger jag död i soffan. Ska lägga mig tidigt och ladda inför jobb imorgon. 

Träningen är slut för veckan, ska försöka hinna med en PW i helgen iaf. Men tre tuffa pass blev det, så fick det bli. Nästa vecka blir bättre. Boxning på måndag börjar vi! 
 

Kommentarer
Postat av: Linnea

Hej:) jag har fundering på att gå PT kursen i varberg i april. Som jag förstod det ska du också det? Vet du någon som gått just den kursen och om den i såfall varit bra? Kostar ju ändå en slant :D /Linnea

Svar: Hej! :) ja jag vet två stycken. Den ska vara skitbra! :) just nu tror jag det var halva priset via groupon :) så kolla det! Köpte min för det priset! :)
inspiredby freshness

2013-11-01 @ 07:59:40
Postat av: Tilda

Åh det moset såg riktigt gott ut! Har du även potatis i, eller är det gjort på endast broccoli och spenat? :)

Svar: Det är potatis i också, då blir det sådär krämigt :) Det var så gott!
inspiredby freshness

2013-11-14 @ 16:05:42
URL: http://tildaanvildan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0