Lorensberg

Godmorgon!

Missade totalt bort bloggen i två dagar. Varit mycket på schemat! Blev en tidig morgon igår, då jag och jenny skulle jobba på HM eventet. 220 mackor var gjorda och flera termosar med kaffe bryggda, där stod vi glada och "pigga". Men lite mysigt var det :) Vid halv elva blev det sen frukost på Lorensberg!  Var supergott, doock inte lika god yoghurt då det var mynta i den. Inte alls vad man förväntar sig i en yoghurt, eller? 

Sen hade jag en ledig dag som resulterade i att sova och träna. Träningen gick skitbra till en början sen blev det bara suddigare och suddigare i ögonen. Då insåg jag att jag bara hade ätit frukost och ingen lunch. Vet inte vad jag tänkte med. Jag har erfarenheter och fått en del wake up calls, av att inte äta innan träning. : Så lyssande på kroppen och gick hem och struntade i att köra mage. Får bli extra i veckan! 

Ikväll blir det födelesedagsfest för en fin vän. Ska bli mysigt att träffa henne igen! ♥

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0