Juldagen

halloj!

Hur mår ni? Håller på att fixa iordning mig för dagens händelser :) Älskling kommer senare och då ska vi till OnOff och kika lite på rean där. I need an ipod!! Ingen musik nu serru. och det känns förjävligt. Ska se om jag hittar någon. I eftermiddag ska vi till eriks daddy på middag. Kalkon it is! Får se hur det smakar. Såg hur man gjorde det igår på tv... och det känns ju sådär lockande att de stoppar upp saker i röven...... ursäkta språket.

Nu har min sis också duschat så nu blir det mysig frukost. Gröt och skinkmackor! Perfect!!

Inte passande för 5 öre men såhär såg det ut efter jag bakat.

nougatcrisps


brända mandlar

Rätt stolt. för gott blev det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0