NY KATEGORI

Nu har jag kommit på en helt awesome grejj. Ni som följer min blogg vet ju hur jag ältar om te all the time.... så därför har jag skapat en ny kategori som heter te-favoriter så någon gång då och då kommer jag tipsa om olika te-sorter.
Mysigt va?=)

Eftersom jag är ett stort fan av te och testar gärna så många olika smaker jag kan så har jag kommit på att jag kan dela med mig av gott och äckligt te. Så om ni någon gång funderar över vilket te ni ska köpa så kan ni klicka er hit :)

Just nu sitter jag och smuttar på detta goda te med smak av rabarber, jordgubb och passionsfrukt.
Verkligen något jag kan rekommendera för er som gillar fruktiga och söta tesorter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0